אחד על אחד עם אבי חדד – עמנואל

אסתי פלד 1 Comment on אחד על אחד עם אבי חדד – עמנואל
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מדוע החלטת להתמודד למועצה?
אני מכהן כבר שתי קדנציות כחבר מועצה וכסגן וממלא מקום ראש המועצה. זכיתי וכבר עשר שנים שאני משרת את הציבור בעמנואל.

זה התחיל שהייתי גבאי בית הכנסת מעלות קדושים. הציבור ראה את היכולת שלי בבניית בית הכנסת, גיבוש הקהילה, תכנים תורניים ועוד, ואז החברים בקשו להעתיק את העשייה הפרטית לעשייה ציבורית וברוך ה' בברכת רבנים וחברים נשלחתי למועצה. אגב, יש לי את הכבוד להיות הגבאי בבית הכנסת עד היום.

אספר לגולשים שהגעתי לעמנואל עם עשייה עשירה מפרדס כץ מקום מגורי. שם ארגנתי תרבות תורנית, אירועים והילולות, רשת שיעורי תורה שהוקמה. בעמנואל העתקתי את הפעילות וברוך ה' הייתה סייעתא דשמיא.

מה מייחד את רשימתך משאר הרשימות
אומר זאת ברורות: הרשימה שלנו היא הרשימה הספרדית האותנטית והאמיתית שיש. היא שילוב של ספרדים ותימניים. כולם נבחרו על רקע של עזרה וסיוע לציבור. אני באתי מהמקום הזה וחיפשתי שותפים לדרך מהעשייה ומהרווחה. שילבנו צעירים ומבוגרים ואני בטוח שזוהה רשימה הטובה ביותר במועצה. יש בה הכל.

ספר על פעולות מרכזיות שעשית בעבר ורשומות לך ברזומה
אני מרגיש שהובלתי דברים. הייתי יו"ר וועדת הנחות בארונה, תרבות תורנית, קמחא דפסחא. אבל חוץ מזה כל תושב שפנה בכל נושא בכל תחום נתנו את מירב הסיוע שיכולנו לתת.

אנשים זוכרים ומכירים את אבי חדד כאיש שנותן קמחא דפסחא לפני פסח ומענקים וחלוקת בחגי תשרי.

מלבד זאת כיו"ר וועדת ההנחות בארנונה נתקלתי באינספור בקשות של תושבים להקל עליהם בתשלום. יש קריטריונים של משרד הפנים אבל אנחנו ישבנו תמיד למצוא את התפתח לבוא לקראת התושבים ולסייע בהנחה הזו.

מהם שלושת הדברים הראשונים שתעשה כשתיבחר?
הראשון הוא נושא התלמוד תורה הספרדי שהפך להיות שק חבטות של ראשי המועצה. ראש המועצה מחליט מי המנהל ומי המלמדים וכיו"ב. אני רוצה להחזיר את העצמאות החינוכיים והמנהלתית לת"ת. נזרקו לנו שני מנהלים, גם מנהל חינוכי וגם מנהל פיננסי. חינוך ילדנו בראש מעינותיי.

הדבר השני הוא הנוער. טיפול בנוער בצורה מקצועית ויעילה. אנחנו נעבוד בצורה מקצועית עם אנשי מקצוע שיקדמו את הנוער, ידאגו להם, ילמדו אותם מקצוע ויבנו אותם. במקביל לדאוג לנוער התורני ולתת לו מסגרות ומשאבים גם גשמיות וגם רוחניות. ישיבות בין הזמנים, סיוע באמצע השנה ועוד.

הדבר השלישי הוא נושא הטיפוח. אנחנו בעזרת ה' נהפוך את הקערה על פיה ונחזיר את הימים של פרנקנטהל לעמנואל.

איך תשמור על הקשר עם הציבור אחרי הבחירות?
הקשר שלי היה מעולה תמיד עם כולם לפני הבחירות, במהלך הבחירות וגם אחר הבחירות. אני חבר של כולם ועולם לא הסתכלתי מי היה איתי ומי נגדי. את השירות אני נותן לכל התושבים שווה בשווה. אחת הסיבות שפתחתי מפלגה לבד בגלל שרציתי לשרת את הציבור בכלל בשיוויוניות.

מה תעשה אם לא תיבחר למועצה
אני מעמיד את עצמי למבחן הציבור. מי שחושב שתרמתי לציבור יצביע לי בקלפי. לא נולדתי סגן ראש מועצה אבל אני אשמח להמשיך להיות משרת נאמן של כלל הציבור בעמנואל ולתרום לפיתוח שלה. אני רואה את האהדה והאהבה של הציבור אלי, אני יודע שזה הדדי.

אבי חדד הוא מ"מ ראש מועצת עמנואל ומתמודד בראש רשימת 'ביחד'



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ב"ה שהפסדת שקרן וצבוע כמותך